Tuesday 27 March 2012

Konvensyen Bidadari Dunia

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...

sangat best
owesome!
hee.. ^^v

Syukur alhamdulillah, Allah izinkan saya dan rakan2 berada di majlis ilmu sebegini (1st time join event besar mcm ni). Semoga masih diberi ruang dan peluang untuk join lagi. Kalau ada rezeki dan kelapangan nak bawa ibu dan adik pula. InsyaAllah.

Tajuk2 best, panelist pun best2 juga.
Bidadari Impian oleh Ustazah Fatimah Syarha
Cahaya Kemanisan Iman oleh Ustazah Zawiyah
Wanita vs Kerjaya oleh Dr. Niki Syuhada
Wanita Penyejuk Jiwa oleh Ustazah Siti Nor Bahiyah
Wanita Berkarisma oleh Datin Zaliha
Bahagia dan Menbahagia oleh Prof Dr. Muhaya
Ibu Luar Biasa oleh Puan Jamilah
Sesuci Mawar Putih oleh Ummi Ross
Solehah Itu Indah oleh Dr. Rubiah
Wanita Dan Dakwah oleh Prof Madya Dr. Harlina Halizah Siraj
Forum (Fesyen - Yes or No?)
Forum (Titian Syurga)

Semua slot best, setiap daripadanya ada kekuatan sendiri. Banyak pengalaman dan pengajaran yang boleh dijadikan panduan. Terima kasih tidak terhingga kepada bidadari2 dunia sekalian atas perkongsian. Semoga ilmu yang diperoleh dapat dimanfaatkan sebaiknya. Nanti, kita share ek. InsyaAllah. =)

Berada dalam slot 'solehah itu indah' oleh Dr. Rubiah membuatkan saya mengalirkan air mata. Cukup terkesan (tengah elok2 gelak, tetiba rasa sedih). Betapa saya merasakan tidak solehahnya diri ini, betapa saya merasakan tidak bersihnya hati ini. Banyak dosa yang saya lakukan. ='( Nampak baik cuma di mata orang, tapi Allah mengetahui segala apa yang ada dalam hati. Semoga Allah ampuni segala dosa saya yang terdahulu serta akan datang, yang saya sembunyikan dan yang saya perlihatkan.
Doakan.

~keep on struggling in being a better muslimah~

No comments:

Post a Comment