Tuesday 10 July 2012

Kolokium Siswazah Ke-12

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang...

Kolokium Siswazah Ke-12


konon2 je nih
Sebelum bercuti panjang, saya berkesempatan menjadi salah seorang urusetia untuk program ni. Alhamdulillah, peroleh pengalaman baru. Kagum saya melihat mereka. =)

Apa kolokium ni sebenarnye? Ada beza ke kolokium dan simposium? Mestilah ada. Simposium didefinisikan sebagai pertemuan antara para cendekiawan, pakar dan sebagainya untuk membincangkan sesuatu persoalan, perkara dan sebagainya. Kolokium pula merupakan perjumpaan atau persidangan yang bersifat tidak formal untuk membincangkan perkara yang biasanya bersifat ilmiah dan perbincangan secara berkumpulan.

 Program ni melibatkan siswazah yang menyambung pengajian by research. Majoritinya adalah dalam kalangan siswazah doktor falsafah. Hebat2 mereka semua ni. 
  
 ntv7 Feel Good Run 2012

izan | me | syazrin
Dalam minggu yang sama (8 Julai), join ntv7 Feel Good Run. Kali ni TLSS ade 3 orang je. Pada awalnye, ramai je yang nak join, tapi tak tahu ape cerita, tinggal 3 orang je. Huhu. Sedih2. Time kasih may & faz kerana sudi menemani nurul. Jasa kalian nurul kenang. ^^v Next event, Men's Health & Shape Night Run pulak di Putrajaya. =)

Floria 2012

bersama kesayangan ;p
First time datang floria. Dah beberapa kali ada floria, tapi tak pernah tergerak hati pun nak pergi (boleh tak, sebenarnya tak pernah tahu pun kewujudan floria selama nih..huhu..) =D

No comments:

Post a Comment